FORMULARIO XUSTIFICACIÓN CONVOCATORIA 23-24

Seleccione a convocatoria na que se lle concedeu a axuda que está a xusitificar
Nome oficial da entidade que presenta a xustificación

DOCUMENTACIÓN DO PROXECTO

Click or drag a file to this area to upload.
Segundo o modelo establecido (modelo en formato word dispoñible na páxina web da Fundación Emalcsa)
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 15 files.
Segundo modelo establecido (dispoñible na páxina web da Fundación Emalcsa). Debe aportarse un informe de cada entidade social colaboradora no desenvolvemento do proxecto mediante a derivación de beneficiarios.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Só serán válidas fotos que mostren o desenvolvemento das actividades do proxecto actual que se está xustificando. Non se admitirán fotos de anos anteriores nin imaxes de carteis ou folletos utilizados para publicitar o proxecto.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Exemplos do material informativo distribuído en canles dixitais ou entregado fisicamente para promocionar o proxecto entre os seus potenciais beneficiarios e a comunidade en xeral (notas de prensa, publicacións en redes sociais, vídeos etc.)/ etc.).
Segundo o establecido no apartado 9.1 das bases

DOCUMENTACIÓN ECONÓMICA

Click or drag a file to this area to upload.
Segundo o modelo establecido (modelo en formato excel dispoñible na páxina web da Fundación Emalcsa como anexo I)
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 2 files.
Segundo o modelo establecido como Anexo II, dispoñible na páxina web da Fundación Emalcsa.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 25 files.
Facturas ou xustificantes dos gastos realizados coa axuda recibida, con datas comprendidas dentro do período de imputación de gastos establecido (desde data de notificación de resolución definitiva ata 31/08/2024).
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 25 files.
Comprobante bancario ou equivalente que acredite o pago de cada gasto cargado á axuda outorgada. Os pagos deben realizarse antes de que termine o período de xustificación.